Brev

tänkte skriva ett mejl till en foto studio där jag vill praoa men har ingen aning om vad jag ska skriva. Panik, måste skicka så fort som möjligt så jag vet om jag ska fortsätta leta! Har börjat brevet med namn ålder och skola och att jag söker vecka tolv men sen har jag inte kommit något längre.

Redovisade matte 26 idag och gjorde svenska projektprov 25 så hann en del. Fast orkade inte skriva något på min novell men får fixa det imorgon så jag kan rätta på onsdag då vi har studiedag. Tur det annars hade jag aldrig hunnit allt som ska göras i veckan.
Är måndag idag så ska fixa middag nu så jag hinner till träningen puss.



jag idag - Tröja bikbok, linne JC, jeans gina tricot och armband från Thailand


Kommentarer
Felicia

haha ja men eller hur!

2012-02-14 17:53:43
URL: http://feliciatakman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!