Dagens bilder

Fick många bilder på mig och Frida på bussen :) mest flum så dem får ni inte se ;)







Frida, Felica och Johanna :)





Stephanie och Jessica, hon fyller faktiskt år idag, så grattis Jessica! :D

Haft en grym dag i backen och tyckte att vi hade bra väder, iaf när vi åkte. På vägen till Kungsberget så regnade det så blev blixt halka på vägen, så bussen körde ca 30 km/h. Men vi kom fram, utan att köra i diket. Nu ska jag lägga mig framför tv:n med första sesongen av GLEE som jag fick i födelsedagspresent men inte hunnit kolla på än :) puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!