♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kom nyligen hem från Alva och har haft en sjukt kul kväll och morgon! Badade i Alvas bubbelpool 2 timmar i snöstorm och sen åt vi massa glass. Blev en hel del flum helt enkelt. Idag har jag och Alva fotat lite, mest oss själva och sen åkte jag till mamma och hämtade täckbyxor och jacka som jag ska ha på torsdag. Grymt taggad inför kungsberget! Skumt att jag inte hunnit åkta någon snowboard iår men har helt enkelt inte blivit av. Ska gå ut lite nu men mer uppdatering kommer sen ;). puss o kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!