Lördags planer



Kände att jag sovit bra för en gång skull när jag vakna. Kan bero på att jag sov i mammas säng eftersom mormor och morfar tagit över mitt rum... Men dagens planer är väl att fixa en tårta, åka in till stan och kolla i affärer och gå på resturangen mongolia :). Sen är det mellodifestivalen idag också. Hoppas verkligen på att veckans bidrag är bättre än förra lördagens. Kolla på QX - gaygala igår och satt och sjöng med i slager-medly:t, låtarna från förr kan man ju texten på medans nu så kommer man bara ihåg sin favvorit och vinnaren (min favorit vinner ju aldrig eftersom svenska folket röstar konstigt...). Jaja får se hur det blir nu ska jag ´fixa tårtan puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!