Nytt nagelack ♥

♥Hejsvejs. förlåt för dålig updatering, men har varit först och letat efter ett par gympadojor och sen pluggat. Men fick med mig ett nagelack hem och ett par tygskor. Hehe riktig sesong för det, men var faktiskt på rea... Fick inte med mig några gympadojor eftersom jag kom på att jag egentligen inte behövde några. Jaja. Nu ska jag kolla på tv och inte göra någonting! Länge sen jag såg på tv! Känns som versta lyxen :).



Lacket även det på rea hittade på det på "in och finn" på port 73



Naglarna är tyvärr redan målade igår men får pröva det nya lacket nästa vecka! Funderar dessutom på att köpa ett mintgrönt, supersnygg färg.


Kommentarer
CJ

SVAR: Tack för tipset söta du, har slängt iväg ett bidrag nu. Om jag vinner så lovar jag att du får något fint! :) Brukar aldrig vara med och tävla, men det här var ju som gjort för mitt Vemdalen-inlägg. Stor kram!

2012-02-16 23:27:15
URL: http://cjs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!