Chokladbollar

Julia har vart här efter skolan, bakat chokladbollar och kollat på tv. Ikväll ska vi gå på resturangen som ligger 50 meter härifrån, Enskedematbod. Sitter och väntar på att My ska komma hem bara. Inte för att jag är hungrig snarare illamående efter alla chokladbollar... Får skylla mig själv helt enkelt.

Hade So idag och läraren snacka om begär efter t.ex. godis. Om hur man först sitter och längtar efter godis och sen tänker man jag ska bara ta en! Och så blir det många, man mår illa och sen tänker "jag ska aldrig mer äta godis!" och så sitter man där nästa dag och tuggar i sig mer :P. Haha känner igen mig, typ satte handen för ansiktet och stirra ner i bordet när han sa det. Vilket pokerfejs man har alltså! puss



imorgon får jag träffa min kära systemkamera! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!