Dag 11 - En familjemedlem

Ändrar lite på dag elva... Men Olivia min syrra är den jag ser mest eftersom vi byter från mamma till pappa samtidigt så vi är på samma ställe hela tiden. Hon är en supersyrra även fast vi retas och bråkar ganska ofta :P Tänkt att allt vore väldigt tråkigt utan henne, särkilt på semestern så är tur att jag har henne! ♥ Love U Olli

Namn: Olivia (Olli)
ålder: 11 år
gillar: Dans, Friidrott och att vara med kompisar
Älskar: Sin syrra (hoppas jag :S ) haha, nä sin familj

Har massor med pengar som hon aldrig använder!
Gillar inte när jag fotar henne
har sjukt långa och svarta ögonfransar, avundsjuk!
Gillar inte smink så mycket
Har endel snygga kläder som jag gjärna lånar
Brukar sno mina strumpor :P




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!