grått och kallt

Varför var det ingen som förvarna att det var så grått, tråkigt och kallt här hemma i Sverige!? Iskallt även fast det inte är minusgrader. Känner att det kommer ta lång tid att vänja sig. Har sjukt anmält mig idag eftersom jag glömde ta ledigt. Planet landa 9:05 så skulle ändå bara hinna halva dagen. Vart vaken sen 4 svensk tid men nu känner jag mig ganska pigg men går fortfarande 6 timmar före så lär decka halv 9...

Ska äta stuvade mackaroner och falukorv rena rama lyxen då man vart utan svensk mat i 3 veckor! laddar in bilder så fort jag har tid, kanske sticker till träningen idag också, om det är någon?

så fort man sätter sig på planet börjar man flaga är inte det rätt så typiskt!? PUSS



varför finns det inte rosa, blå och gröngula bilar/ taxis i Sverige?? Alla kör ju runt i svarta eller silvriga bilar, någon enstaka röd och mörkblå...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!