Torsdag

känns som det var måndag idag men som tur är så är det fredag imorgon, skönt! Har ätit pannkakor till middag sen suttit och rensat lite bilder, har extremt många suddiga på datorn och börjar bli lite segt så är bra att ta bort en del. Nu ska jag sova måste se till så man hamnar i rätt tid, helst så jag blir tröttare på kvällen och orkar gå upp på mornarna. Ska ta igen mina två frida tidningar jag inte hunnit läsa en fick en i brevlådan igår och en vinterspecial av pappa så har endel att läsa puss


Kommentarer
Anonym

Jag älskar frida!!! :D

Gå gärna in på vår blogg och komentera och säg vad du tycker:)

(Vill du göra länkbyte???)

2012-01-20 18:29:21
URL: http://jard.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!