Vill se!

Kom nyss ut i duschen och tänkte att jag skulle kolla på topmodel Sverige men glömde att vi inte har 3:an hos mamma :( Så får vänta en timma tills den kommer ut på tv3 play. Bajs.



Så länge får jag väl plugga lite So. Har prov på torsdag och tydligen är de det betyget man får i religion som man söker in med i gymnasiet :S har bara lite press på mig alltså... haha. Hoppas på ett B åtiminstonde.  Puss♥



Dagens outfit tröja bikbok och på bilden träningskläder under.
Ni kanske ser mitt stökiga rum där i bakrunden får se om jag hinner (och orkar) gör något åt det.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!