nickstabadet

Varit helt sjukt bra väder idag! Vilket jag kommer plågas av hela natten :). Har bränt mig rejält på ryggen och baksidan av vaderna. Var smart och bara smörjde in mig på framsidan och sen nästan bara sola baksidan... Haha jaa sånt händer. Men hitta en camping med vattenrushkanor så blev några åk. Ser ju så fin ut på bilderna, har en min som är en blanding mellan lycka och rädlsa för att åka ner i det kalla vattnet.















Sen åkte vi till en park för att äta pastasallad









hittade också en minigolf och köpte glass. Så blev en riktigt lyckad dag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!