Gotland Submit 4#

Glassig-Lördag:
Sista dagen på Gotland så vi checkade ut från vårt rum och drog in till Visby vid tolv. Hittade en glassbar med 160 olika sorters glass så var bara att välja och vraka! Efter en kvart så beslutade jag mig tillsist för hallonsaltlakris, rockyroad och citronsorbet. Vågade mig inte riktigt på de 4 konstiga smakerna under... Haha någon som sett dessa tidigare?






Efter glassbesöket strosade vi bara runt i Visby, kollade i affärer. Blev en del shopping även fast vi sa att vi bara skulle kolla :). Jag köpte ett par wezc lurar och Olivia ett par solbrillor och en "adidaströja", såg ut som en men hade inget märke :p. Sen blev det värsta skyfallet. Tog riktigt coola bilder när regnet sögs ner i en brunn. Blev som ett hål i vattnet. Sen hann vi bara käka pizza och fixa godis till resan innan vi körde ombord på färjan.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!