Äntligen sommarlov




Kommer att sakna er tjejer! Hoppas vi ses under lovet!

Går inte riktigt att förstå att jag är klar med åttan och inte ska behöva plugga på 10 veckor! Sommarlovet är lite fullspäckat men vet ändå inte vad jag ska göra. Tycker att det var helt okej att vi hade avslutningen i skolan, förra året var det en präst som snackar om sina armband så det var tur att vi slapp henne...
Fick också ett pris för att jag och en annan var bäst i åttan i kängrutävlingen. När han ropa upp mitt namn så tänkte jag åneej, eftersom jag var tvungen att ta mig fram i mina klackar... Men det gick bra, måste bara be om ursäkt till alla som har fått dras med mig igår och mitt klagande över skorna. Haha lovar att jag inte ska ha lika höga klackar nästa år!
Ska ladda över lite bilder nu så de kommer snart ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!