Bekännelser

Har inte sagt till någon att jag glömde min kudde på landet, även fast pappa sa till mig 4gr att ta med den.
Älskar chickflick filmer och chicklit böcker!
Vill verkligen åka på språkresa till england eller Frankrike sommaren 2013!!!
Skulle ha köpt en gaderob för ett halvår sen men det blev aldrig av så kläder som inte får plats ligger huller om buller...
Skulle verkligen vilja kunna franska bättre, coolt att kunna flera språk!
Känns jätte konstigt att inte ha tränat på 3 veckor! Men ska komma igång med jogging och styrka nu!
När jag var liten hatade jag att vara längre än alla, nu är jag ca171 och skulle gärna vilja vara 8-10 cm längre...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!