Inför morgondagen

Nu har jag prövat alla skolavslutningskläder och kan gå någolunda bra i mina nya skor. De är verkligen värda pengarna, superfina. Haha mammas kommentar när jag kom hem i dem var att jag måste spara dem så jag kan gifta mig i dem :) . Njaa då vill jag  nog ha ett par lite dyrare skor.
Ska hoppa in i duschen tvätta håret, ha i inpackning, raka benen och klippa tånaglar. Det äckligaste som finns är långa tånaglar! Måste ta av gamalt nagelack på naglarna och fixa nytt. Jaa är lite pyssel men tycker det blir roligare då när man ser hela resultatet. Bilder kommer självklart upp! :). Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!