Melon



Köpte hem en melon som vi gjorde shake på. Mixade tillsammans med is och en liten skvätt äppeljuice :).
Annars har jag typ bara haft tråkigt hela dagen. Har fortfarande ont i halsen och är lite snorig så ville inte gå på träningen. Men jag, My och Anna åkte till Sickla och köpte en Cykel till Anna och två hängstolar till landet. Kollade även på ett par skor jag ska köpa imorgon. Fick lite inspiration till mina naglar från bilderna jag la upp förut, så har målat dem men blev inte så bra... Men det är bara att träna för att bli bättre! :)

Kommentarer
Pouline △

sv: tack!! :) x

2012-06-11 13:29:04
URL: http://poulines.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!