Stugsemester Fredag







Olivia hann bli väldigt duktig på att flyga...



...hon är riktigt duktig på att hoppa högt...



...men vi fick lite studs hjälp av en studsmatta! Blev skitglad när jag såg den, satt i bilen och skrek "Jag ser någonting blått!", Haha.
Bilden tog jag på mig själv i ett hopp eftersom syrran inte ville ta någon bild på mig när jag hoppa :(. Men var svårt att hålla kameran på raka armar samtidigt som jag hoppa högt och sen landa på rumpan... Sen ser man ju väldigt glad ut också :)



Vår ministuga syns lite i bakrunden, söt va?



Firade att vi fått en studsmatta och att det var sommarlov med alkoholfri jordgubbs bubbel, eller vad man nu kan kalla det.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!