13 Mars











Här är bilderna från Olivias födelsedag, fick inte med någon på paketen - Hon fick en supersnygg tröja, örhängen, träningskläder och sen så något som jag också har nytta av!. Ska ut och rida. Japp ni läste rätt. Jag kan inte rida men nu ska vi ha en instruktör och få ha varsin häst i 1 och en halv timme. Blir någon gång i slutet av April, vi får se hur det går egentligen. Senast jag satt på en häst var för...? 5-6 år sen. Har bara ridit elefant i Thailand och Kamel på kolmården under de senaste 4 åren :). Haha. Resten är på mat och tårta mums, godast när man gör själv! Nää nu ska jag träna på en svenska redovisning till imorgon så säger godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!