Kort!

Fick hem mitt bankkort idag som jag gått och längtat efter! Fick sjukt stor lust att sätta in alla pengar på kortet och sen handla upp dem, ganska onödigt faktiskt. Sen skulle jag köpa billiga saker från olika affärer så jag får dra kortet flera gånger. LYCKA.
Nää meningen med kortet är att jag lätt ska kunna ta med mig pengar vart jag än går och så att jag har koll hur mycket jag igentligen har. Blir nog någon insättning i veckan, har 600 kr i enkronor hehe ska bli kul att lämna in. Fast nu ska jag sova puss o kram



Trött tjej som ska gå och lägga sig nu GODNATT!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!