Skola

Suttit och matat in franska glosor i huvudet så hoppas att alla har satt sig nu för måste verkligen redovisa imorgon. Har ju prao nästa vecka och veckan efter det så är läraren på Hawaii så då blir det svårt. Wish me good luck! Har dessutom Svenska debattering imorgon också, problemet är att jag inte vet vilket ämne vi ska debattera om och vilken sida man får. Det får jag reda på imorgon. AAh. Går det bra i No och So går det dåligt i svenska, engelska och franska :( nää nu ska jag sova, så jag orkar gå upp och kolla igenom allt imorgon igen. Kul inlägg men behöver skriva allt så jag själv har koll. Godnatt ♥




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!