Speedad (varning för galet inlägg)

Hejsan svejsan Sitter just nu och kollar in lillabloggen.se:s videosar och målar naglarna. Fyfan vad kul, klockren helt enkelt - Byt till min skolan PLZ. Okej ska inte tråka ut er men tänkte bara kort sammanfatta min dag.

Skola-tråkigt, mycket att göra-jobbigt

Var med Stina-Kul! Länge sedan sist

Käka god mat - Mums

Spela just dance- Kul, fast kände mig lite forever alone när jag stog och hoppade och sjöng i vardagsrumet - var
dessutom väldigt jobbigt!

Kollade på dubbelliv - Dåligt sluuut! Alex kan komma hem till mig istället... Inte för att jag tycker han är snygg...eller jo, just därför :P

Blev ett väldigt skumt inlägg nu men känner mig lite speedad p.g.a alla konstiga videosar, och för lite socker. Näpp men nu ska jag städa mitt rum så jag gör någon nytta med all överskotts energi. Imorgon är det Fredag wiiiho :D Puss o kram



Btw ser mitt hår väldigt gult ut, vet inte varför jag säger det för nu lägger alla märke till det och det vill jag inte att någon ska göra... Men nu är det ändå försent, så kolla på ni ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!