Taggad!

Är grymttaggad inför praoen imorgon och har suttit och valt ut de sista bilderna nu som ska med. Känns skönt att man inte ska till skolan imorgon även fast jag är tvungen att gå upp 7... Får skjuts av Anna eftersom hon jobbar i samma hus som Lena. Så måste upp extra tidigt om jag ska med.
Kusinerna var här idag och fick försenad julklapp och en födelsedagspresent :) bio och en bok jag faktiskt inte läst (svårt att köpa böcker till mig eftersom jag typ läst allt :P) Så nu har jag 4 gratis bio att gå på + ca 60 till popcorn :) väntar på bra filmer!

Nää nu ska jag stänga av datorn och ladda kameran. I've already said it, but I'm so excited (and I just can't hide it....) godnatt


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!