Top model Sverige

Det enda programet jag följer just nu! Skönt att få komma hem från träningen käka, duscha och sen slänga sig framför TV:n och slappa resten av kvällen. Behöver dock bli klar med matten som ska redovisas imorgon men är bara 3 sidor kvar och gör bara det jag inte kan räkna ut i huvudet :).

Från en rolig sak till en annan så kommer jag missa hungerspelen premiären den 23 mars :( . Är jätte besviken att jag inte kan vara hemma och se den och sen så var det en fest jag missar också. Fan också, men filmen ska ses senast den 30 mars så är inte så stor skillnad igentligen (försöker jag intala mig själv iaf) . Kanske kommer upp på tubeplus.me så då kan jag se den på datorn innan alla andra hehe, det hoppas vi på! Nää nu ska jag duscha puss o kram ♥





fruktsallad jag gjorde igår :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!