HM fynd




kommer defenetivt köpa linnena och bikinin i collaget över, kanske får välja en av färgerna på det ena linnet, antingen rosa eller orange...



Rea på utvalda sommarkläder fram tills på onsdag. Skulle verkligen vilja ha ett par nya jeansshorts som jag kan sy på lite :). Får åka in till stan och prova ett par :)




Finns så sjukt många snygga bikinisar men vet att de inte brukar sitta så snyggt på mig så ska ta en bikinijakt :). Blir antingen en rosa eller en blå bikini iår. Tänkte att jag kanske skulle köpa en svart underdel som på bilden men den var en "tietanga", som de kallar den, gillar inte att visa för mycket röv... Det bästa med bikinis är att man kan matcha olika överdelar med olika underdelar, har endast en komplettbikini hemma, resten har jag köpt en underdel där och en överdel någon annan stanns :).

Ska försöka få med mig någon bikinisugen till stan på onsdag så jag kan pröva. Har redan letat i torsdags men då hade inte de nya kommit ut i butik än. Hoppas på att de har det nu!!

Allting är ia från hm och där de inte står priser på bikinisarna så kostar överdelen 129:- och underdelen 99:- ;)

Kommentarer
Linda

Å vilka söta klänningar :)

2012-05-07 17:40:24
URL: http://lindaoherrbasse.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!