körsbär

Hej hej blev en del shopping idag även fast det inte riktigt var tänkt så :). haha, får se det som en present till mig själv eftersom jag vart så duktig i skolan eller något... Hittade en riktigt snygg topp på urban outfitters som jag ska ha imorgon, sattsar kanske också på shortsen, skulle inte bli riktigt lika varmt imorgon enligt smhi men man vet ju aldrig! Köpte glass och körsbär i stan som vi smaska på också :).

Bilder på dagens shopping kommer imorgon, nu ska jag heja lite på Loreen i eurovision! Kom igen nu Sverige (pinsamt om man inte går till Final!)


Kommentarer
Elin - Designar bloggar

Hej! Jag säljer designer & lottar även ut ibland! Hör av dig om du är intresserad! :)

kram

2012-05-24 22:11:58
URL: http://kimidori.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!