Otursdag

Alltså har haft sjukt mycket otur idag! Startade dagen med att snubbla över mina egna fötter på idrotten och slog i bakhuvudet rejält, inte så kul. Sen så blev min fot överkörd av en kloss på träningen så att nageln gick av på mitten och börja blöda... sen faceplanta jag rakt in i kilen så fick en dragkedja rispad mot ansiktet. Inte heller så skönt. Sen var det lite små skrapsår och råka landa på nacken, fastna med foten i mattan och slungas tillbaka... Ja otur hela dagen!! Hänt en annan sak också som inte alls är särkilt kul, men handlar inte direkt om mig.

Nu måste jag plugga!!



Vill tillbaka till Thailand!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!