Saturday

 

 

Today: I've been watching two episodes of Glee, (och så byter vi till svenska...) ätit kladdkaka i solen, städat mitt rum och gått en promenad för att köpa lördagsgodis :).
Åt kladdkaka i torsdags också, då jag tog bilden på Isa. Sen så klagade jag lite på att jag inte hade någon kort jacka och mamma slängde fram 4 jeansjackor, en tyg jacka och en grå skinnjacka (den på bilden ovan)... Trodde att jag bara hade 2 jeansjackor hehe. Skinnjackan är en aning tajt men bara om man stänger den så det är nu min nya favvo jacka.
Har släpat ner symaskinen så tänkte fixa till lite gamla kläder. Puss o kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!