Summer feelings outside!



Dåliga bilder på dagens outfit, hade linnet som jag köpte igår :) jeansjacka från dubai och svarta jeans

Riktigt härlig dag, låg ute och pluggade i solen innan lunch. Eller ja jag halvsov väl nästan blev inte många rader som blev skrivna i mitt svenska häfte :). Hann ändå redovisa 2 steg idag svenska 28 och matte 30, så skönt på slutet då man kan ta det lugnt och vara ute i solen istället för att plugga. Gud vad jag älskar kunskapsskolan för det! 2 softa veckor kvar, det orkar man väl :) ? Sen sommar sol bad och Italien LÄNGTAR!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!