Suprise







Var väldigt stressade innan alla kom och sprang runt med ballonger och bilder :)



Julia när hon blev överraskad, Stina den lilla bajskorven raderade alla bilder på henne!



Hade skrivit ut massa roliga bilder på födelsedagsbarnen som vi satte upp på väggarna









Hedda och köttbullarna :)



Hade en sjukt rolig kväll och var riktigt trött när jag kom hem igår. Idag var tanken att jag skulle sova men så blev det ju inte riktigt...
Haha Hedda (tror jag det var) sa att "nu ska du väl hem sen och göra en bildbomb på bloggen?" till mig, känner mig lite förutsägbar :D.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!