Sun lovers

Hej!

Har varit sjukt fint väder idag och satt ute i ca 40 minuter innan lunchen. Skönt att snart behöva slippa alla dumma jackor och koftor! Sen om jag kollar ut genom fönstret nu så ser det inte lika härligt ut längre...

Har iaf hunnit redovisa min franska, gick faktiskt ganska bra och kunde mer än jag trodde. Är bara det här jäkla siffrorna!! Måste verkligen repetera dem. Min lärare frågade mig vad 50 hette typ 6 gånger och jag visste inte, även fast hon sagt svaret precis innan :P.

Jag och Frida åkte till hennes gamla skola för att kolla deras öppethus och passade på att fika massa :). Nu ska jag ställa mig och göra pannkakor även fast jag fortfarande är grymt mätt efter kladdkaka, morotskaka och någon kokoschoklad grej...






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!