allt går fel

hej alla! Söndag idag. Inte gjort så mycket idag, men bakade kladdkaka och sen efteråt så fick jag för mig att jag skulle bada i bakaret eftersom jag inte gjort det på hundra år. medans jag håller koll på katten så hon inte hoppar i vattnet så glömmer jag självklart bort kakan i ugnen. Så klantigt! sen så ska jag leta skum till badet och hittar ett från 2006, ja ni märker ju hur ofta jag badar...sen när jag tänder ljus så är de typ dammiga så det blir värsta lågorna. känner att jag kan slappna av nu iaf. Ska ta en powernap innan farsdagfikat. puss o kram
.
Ska jag tilllägga att det svämmade över när jag skulle tömma badkaret...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!