Bildbomb Las Palmas

 
Vaknade tidigt på onsdagen eftersom vi hyrt bil. Kan bara säga att vi valde rätt dag. 30 sekunder efter att vi satt oss i bilen så börjar det ösregna och man ser att folk flyr in under närmsta skydd.
 
 
 
Är ju massa berg överallt så allt vatten forsade ner från bergsväggarna. Allt oranget är vatten...
 
 
Sen när vi närmaste staden så började det spricka upp lite.
 
 
Första vi gjorde väl framme var att leta upp en glassbar :)
 
 
nutella och cookie glass för mig.
 
 
Sen såg vi en godisbutik med lösgodis så då var vi tvugna att köpa lite godis också :)
 
 
Shoppade en del, eller blev väl mest fönstershopping... Hittade ett varuhus som var ungefär som NK så pröva massa snygga väskor.
 
 
 
Syrran köpte en keps
 
 
Och jag fick med mig den här supersnygga väskan hem!!
 
 
 
Sen började solen skina så då lämnade jag kameran och gick och bada.
 
 
På kvällen så hoppa vi superjump. Var helt öde när vi kom men sen när vi hade hoppat ville typ alla hoppa, cool man är alltså! Startade versta trenden där ju.
Har en video där jag kör lite dubbla och så men pappa var ju inte världens bästa kamera man så just där jag gör 6 volter på raken (ett studs mellan varje) så filmar han My... Jaja får se om jag kan fixa till den :).

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!