DET KAN JU BARA BLI BÄTTRE!

Vet inte hur segt den här dagen har gått! Efter frukostmackan vi fick så sniglade sig tiden fram och jag kände bara att jag gjorde fel och var ivägen hela tiden.
Fick iaf käka lunch lite innan 13. Jättegod renskavsgryta även om jag inte var så hungrig eftersom vi hållt på med mat hela dagen.

Några saker jag gjort fel idag då:
Glömt att bära ut ren disk
Strykigt fel rätt på dagens meny så ingen beställde det...
Burit ut för varm disk
Stått ivägen
Tittat på
Nästan sabbat en macka för att take away påsen var för liten.
Fyllt på med för lite kaffefilter.
etc.
 
DET KAN JU BARA BLI BÄTTRE!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!