Happy

 
Hejsan svejsan! Är på superbra humör idag även fast jag är väldigt trött. Måste vara som Frida sa idag att man känner sig så mysig när snön har kommit ^^.
Var ingen slutsamling idag i skolan vilket betyder att vi kunde dra 45 min tidigare :D. Jag och Julia drog till gymmet, duktiga tjejer! Körde 5 km löpning, riktigt jobbigt. Efter träningen gick vi och köpte hallon, så nu ska jag duscha och sen ska jag mumsa på dem :).
Blir nog en del plugg ikväll. Har No prov imorgon och ett uppdrag som ska lämnas in. Sen hoppas jag att jag hinner mysa lite också.
Sjukt sugen att börja kolla på Vampire diares säsong 3, har inte gjort det än eftersom jag vet att jag inte kan slita mig om jag börjar. Hehe. Så blir nog under jullovet! Puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!