Mycket att göra

Börjar detta fina inlägg med att säga att jag är sjukt stressad just nu! Har 3 steg som ska redovisas denna vecka och är inte klar med något. Därav den dåliga uppdateringen igår då jag försökte skriva på min engelska, utan framgång och en ergonomi uppgift som lämnades in idag.
Förutom skolan vill jag träna extra mycket denna vecka, är för en gångs skull på riktigt bra tränings humör! Kolla på ett nytt kamera objektiv, kolla skolor inför mässan och sova är tre andra saker som jag också vill hinna med!
 
Jaja, plugget har första prioritering så börjar väl med det. Sen blir det träning ikväll :).
 
 
Opublicerad bild från Gran Canaria :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!