Så sjukt bra!!!

Omg. Tycker alla borde se sista filmen i twilight serien! Och sen läsa boken också för den delen! Känner mig lite hypad här, men var en av de bästa filmerna jag sätt på lääänge! Okej nu ska jag sluta göra massa utropstecken! Hm, ja nu iaf.
Ska inte spoila något här men blir så sjukt frustrerad när det händer en sak som inte är med i boken! Haha kollade på resten av folket som satt på min rad och 9 stycken satt med handen vid munnen. Haha :D.
 
Sen när vi ska gå ut från bion så gör Julia värsta fallet som nu officielt heter breaking down! XD. Så grymt om jag skulle haft det på film! Åhh vi typ dog. Men som tur var så var vi så sega så det var bara ett tiotal kvar i salongen. Men ändå.
 
Sen när jag går in i tunneln, nästan hemma upptäcker jag att jag glömt min mössa och mina vantar på bion och tänker "Neej inte min mössa" (bara för att jag tappat bort den ett antal gånger tidigare... hehe.") och sen går det ca 5 sekunder så ser jag min mössa ligga på asfalten.
Måste tappat den på vägen till bion. Fett tur! Även om vantarna fortfarande är borta...
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!