Time is an jetplane, it moves too fast!

Hej alla! Sitter och lyssnar på musik samtidigt som jag panikar lite över allt plugg jag har.
 
Dagen har varit helt okej, allt tackvare Julia, Hedda och min lyckade svenska redovisning! Men är jättemissnöjd över beeptestet! Visste inte riktigt vilket tempo man skulle hålla och sen så är det såklart skönare och enklare att hålla samma tempo hela tiden. Är inte så bra på att höja hela tiden...
Sen så förstörde jag mina converse eftersom vi var tvugna att gå i lera 1,5 km för att komma tillbaka till skolan. Ska göra ett försök att tvätta dem iaf.
 
Efter skolan drog jag till gymmet och när jag kört crosstrainer, rodd och trappmaskin så kommer Hedda, så då körde vi löpband tillsammans och sen gick vi upp och körde styrka och stretch :D. Så nu är jag helt slut och tänker inte träna på ett bra tag! Träningsvärk i magen är skönt men ändå inte.
 
 
♥4 veckor sen♥

Kommentarer
FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-11-28 17:56:18
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!