4/10-12

Hejhej. Idag har jag ätit alldeles för många bullar! Efter skolan åkte jag och Stina hem till henne och åt B&J dessutom :).  Sen drog vi till gymmet och körde lite blandat. Var på ett pass också som var skitjobbigt! Switch. Mina armar är helt döda! Ska bli skönt att få sova. Imorgon är det hemstudiedag men blir nog inte så lång sovmorgon för mig. Ska städa rummet och plugga lite innan jag drar till skolan för att ha syosamtal. Brist på tider så får dra dit på ledig dag... Sen blir det mer träning också :). Hörs imorgon.
 
 
Tre bilder från dagensmiddag. Blåmusslor, baguette och fisk och skaldjursgryta. Riktigt gott!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!