Höstbilder och söndags text

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bjuder på lite höstbilder från förra lördagen. Nu var ännu en helg över. Har varit grymt fint väder så har promenerat varje dag. Även fast jag inte brukar gilla det så mycket... Men var ju tvungen att komma ut. Har nyss duschat och ska snart äta middag. Vilket är skönt eftersom jag är hungry as a hunter (ordspråket är en skolgrej min lärare tjatat om att vi ska tänka på och använda...).  Jag och Stina var iväg och tränade körde MRB (Mage, Rumpa, Ben) som var sjuktjobbigt! Klarar inte av att gå nerför trappor nu. Kommer nog gå på passet igen men inte varje vecka! Var och fråga om prao men ska dit på tisdag igen eftersom han inte visste om någon annan hade bokat platsen... Nää nu ska jag käka. kram♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!