Dotts

Den här dagen har gått ganska bra faktiskt! Förutom att jag glömde att min cykel är hos mamma och hade 7 min på mig att ta mig till skolan. Tar 13 minuter att gå, KUL! Men då ska Olivia skjutsa mig på hennes cykel med mig på pakethållaren med benen ovanför marken och klackar på fötterna. Kan säga att jag höll i mig, hårt! Haha gick inte riktigt att slappna av, dessutom är det en nerförsbacke till skolan med fartgupp så flög ju nästan av.
 
Jaja kom precis i tid i allafall! Hade nutidskryss på morgonen som gick rätt så bra och sen redovisade jag franska 25. Är äntligen klar med alla 4 projektstegen i svenska, matte, engelska och franska, skönt!
 
Nää nu ska jag dra till träningen. Hörs senare♥
 
 
Har prickar på naglarna just nu :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!