Forever 21

 
Är nästan klar med min packning nu! Ska bara hämta resten hos mamma så är jag redo att åka :). satt och kolla outfits på nätet och försökte planera packningen. Kan väl inte säga att det gick så bra... Kommer ändå behöva pressa igen väskan. Men blir nog lättare att sortera ut när man har alla kläder på ett ställe!
Hittade iaf sjukt många snygga saker på forever 21!  Hade inte suttit helt fel med lite nya sommarkläder just nu :P. Ska önska mig ett presentkort där i julklapp. Nää nu blir det sänggång är helt slut efter box:en. Även om jag hade räknat med mer träningsvärk så blir man ju fortfarande trött. Kramar♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!