Fotoprao

Hej! Hade temadag i skolan idag. Så alla i min basgrupp hade samma shema vilket är otroligt tråkigt eftersom dagen aldrig tar slut... :P. Är dessutom väldigt kallt i skolan, så har gått runt och frysit hela dagen också. När dagen äntligen tog slut så drog jag hem för att ta det lugnt och käka mellis. Mötte upp Stina halv 4 och åkte till gymmet tillsammans där vi sprang en halv mil!! Tror jag aldrig har varit så äcklig tidigare. Usch ville bara hoppa i poolen som man är tvungen att titta på samtidigt som man svettas...
Körde ett core pass efter det också. Olivia hade fixat hemmagjorda hamburgare när jag kom hem också. Versta lyxen! Nu är jag både mätt helt slut och så tänkte lägga mig i sängen och lyssna på musik. Ska bli sååå skönt!
 
 
 Vill btw bjuda på lite bilder. Är inte jag som tagit dem utan My (min bonus syrra) som gjort det. Hon har praovecka och praoar hos samma fotograf som jag gjorde i 8:an. Det är iallafall jag som redigerat bilderna :) men visst var de fina?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!