Lååång dag

Dagen har varit bra förutom att jag flängt runt som en galning. Men löste sig tillslut! Nu är jag  äntligen hemma. Ensam dessutom. Riktigt skönt, då jag kan dunka musik och äta kakor :). Lyx. 
 
Var ju hem efter lunch och fixade bilder och hämtade kameran för att sedan dra tillbaka till skolan. Sen så stanna jag, Frida och Stephanie kvar för att hjälpa Emma med hennes bild. Var lite modeller och så. Efter det fick jag så jävla brottom eftersom jag skulle vaccinera mig i Skarpnäck så hade en halv timme att ta mig dit från Sockenplan...
 
Skulle hinna precis om vi tog bussen till blåsut och därifrån byta till en annan. Men så blir bussen 4 minuter sen. Men vi hoppar iaf på. Väl framme i blåsut ser vi att bussen är bakom oss och vi bara Yes! Men sen stannar vår buss medans den vi ska byta till kör förbi. Så jävla dåligt! Var en till som också skulle byta.
Fortsatte iaf med bussen till kärrtorp bytte till tub och sprang till vårdcentralen.
Hann precis! Men nu har jag jävligt ont i armen bara, obehagligt när man känner att det sprutas in vätska under huden.
 
Blev värsta novellen... Jaja nu ska jag bara ta det lugnt!
 
 
 
 
på bilden
 
 
Fina Emma och Stephanie♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!