Step

Körde både core och step idag! Core är skitbra för magen så det här blev 3 passet irad som jag gick på. Stepen var jag däremot på för första gången, och det märktes! Måste vara det svåraste jag gjort i tärningsväg. Har så dåligt kordinations system så hängde inte riktigt med... Gick ju bara sämmre och sämmre ju mer trött jag blev. Ett tag kände jag bara för att lägga mig ner på marken för att jag var så förvirrad. Haha. Håller mig nog till Zumba med Sarah!
 
Nää nu ska jag lägga mig och lyssna på musik och blunda, är helt slut.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!