Ännu en lång dag...

 Godmorgon, godmiddag, godkväll. Blir dagens första och sista inlägg här så kompenserar med att slänga in lite olika hälsnings ord ;).
Dagen har varit bra men lång. Känns som jag fått jätte mycket gjort i skolan och So uppdraget sköts upp så nu känns det som jag har skit mycket tid att lägga ner på svenskan. Vilket kan behövas. Hade ett snabbt PH med min lärare och sen drog jag och Stina hem till henne för att äta äppelpaj och sen vidare till mig för att hämta träningskläder och fixa musik till mobilen.
Drog till gymmet och körde löpning i 25 och sen stretch. Hade bokat in oss på ground dance vilket vi trodde var dans men det visade sig vara någon afrikansk kom igång kurs typ som yoga. Kanske inte så mycket till träning men var ändå skön avslappning på slutet. Gillar att det är vi och alla tjocka tanter som körde :).
Sen drog vi hem för att käka middag. Åt värsta jätte portionen och typ 6 brödbitar, en vanlig macka och plommon. Fanns liksom inget stopp, riktigt konstigt. Men nu är jag så här i efterhand väldigt mätt. Näpp men nu ska jag läsa igenom svenskan lite. Imorgon börjar jag 9 så hinner nog slänga in ett inlägg innan dess. Godnatt på er ♥
 
 
 
Och det hääär hade jag på mig idag: Jeans - Ginatricot, Blus - H&M, skärp - bikbok

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!