Boost

Stannade kvar efter skolan idag eftersom vi skulle hålla våra svenska tal. Kan ju säga att det gick piss dåligt! Gick inte att fixa in bilder så fick köra utan dem så då blev det lite förvirrat och jag valde att hoppa en bit mitt i talet, vilket var väldigt dumt gjort.... Så nu sitter jag här hemma och deppar. Skulle behöva en riktig boost för att bli på bra humör igen. Steget består av en debatt också som ska hållas nästa vecka så då gäller det om jag ska höja mitt C!
 
Lägger in lite bilder på mig själv som vi tog i helgen, känner att jag får vara lite självisk idag så enjoy ♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!