Crazy Zumba

Gick upp tidigt i morse idag igen, lite dumt med tanke på att jag sagt att jag skulle sova den här helgen... Nää men åkte och körde Zumba med Julia, Felicia och Stina :). Var mycket roligare den här gången än i torsdags! Var en annan instruktör idag som vikarierade och hon var helt crazy! Haha har aldrig träffat en person med en så galen personlighet. Hon körde massa konstiga rörelser och typ sjöng med i låtarna samtidigt som hon gjorde grimarser och miner... Körde även gangnam style, haha var skitroliga rörelser kände mig ju som en pingvin som sprang fram och tillbaka.
Instruktören kör i vanliga fall på forsgrénska så vi får gå dit och köra någon gång! Sen efter träningen gick vi till muffins fabriken. Har tjatat lite väl länge om det cafét så slutade med att jag och Julia köpte varsin och åkte hem till henne för att äta :). Har bokat lite träning, fikat, slöat och nu ska vi fixa hennes mobilskal. Vi fick ju versta superidén här!!!
 
(Blir ett bildlöst inlägg eftersom mitt internet på mobilen tagit slut) Blev extra mycket text istället ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!