Hemkunskap hela dan

hej! Känns siom den här dagen har gått skitfort. Jag hade hemkunskap hela dagen så slapp skolarbete, eller slapp och slapp nu måste jag göra det hemma istället. Men det var kul att göra någonting annat för en gångs skull. (eller ja det har bara gått 2 skolveckor av terminen...)
Anyway. Gjorde wok, kolasås, hallonsås, pressgurka äppelmos och chailatte. Kolasåsen blev som dumle, sjuktgod! hade även i kolasås i latten då blev det karamellsmak, är inte så förtjust i kademumma, och då blev även den supergod :).
Men nu är jag iaf hemma hos pappa och ska fixa lite med mitt svenska tal som jag ska hålla på onsdag. Hehe har lite kvar att skriva på det och sen måste jag lära mig det utantill också! :S.
Bjuder på bilder istället för att svamla om min dag ;).
 
Tog med oss det som blev över och såklart ska gurkan läcka (även fast jag hade plastpåse runt) Typiskt! Så nu stinker väskan och loggboken ättika...

Kommentarer
william

gott emd bär.D

Och säg gärna vad du tycker om mina "The Storyteller" Skisser som jag har ritat:D

2012-09-12 12:17:50
URL: http://funnyones.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!