Orientering

hejhej bra bloggning här! Blev aldrig så att jag satte på datorn föräns nu. Försökte undvika min svenska som jag ska hålla imorgon. Vilket kanske inte var så smart...
 
Började dagen med idrott och orientering, gick rätt så bra faktiskt även om vi körde fast på första kontrollen. Håller på att träna inför orienteringsdagen som är nästa vecka på fredagen. Känner att det verkligen gäller nu, tidigare terminer har orientering varit det ända jag fått B i, vilket slutat i att jag fått betyget B...
Sen så stannade jag 2 timmar extra efter skolan för att jobba engelska och gå på ett extra franska pass. Hade tänkt att gå och simma efteråt men jag glömde låset så fick ta bussen hem istället och köta lite zumba.
 


haha fina bilder vi tog för att visa att vi hittat rätt :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!