Remedy

Hej hej, vaknade med magont idag igen. Hade det igår också. Men lyckades ta mig till skolan ändå. Känndes väl lite bättre under dagen men hade helst velat stanna hemma...
Märkte att jag glömt mitt häfte också så har gjort dagens uppgifter på ett löst papper som är helt knöggligt nu. Näpp men min mobil som jag beställt har kommit nu så ska gå och hämta den på ica! Woho!
 

outfit från igår
 
 
 
Det ända jag kommer sakna från min walkman är musiken från 2009 :P. Om man gämför med att den nya inte har någon musik än...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!